Kύριος σκοπὸς τοῦ κομποσχοινιοῦ εἶναι νὰ μᾶς βοηθᾶ κατὰ τὴν προσευχή μας πρὸς τὸν Θεὸ & τοὺς Ἁγίους Του

Αν με βρουν κι άλλες δυστυχίες και πάλι θα σκεφτώ το Θεό


Οι δυστυχίες της ζωής με βοηθούν να γίνω πιο σοφή, πιο συνετή, πιο υπομονετική, πιο ταπεινή. Με βοηθούν να αγαπήσω πιο πολύ το Θεό και το συνάνθρωπο. Γι’ αυτό τις αντιμετωπίζω με ευγνωμοσύνη.Όταν πέθανε ο πατέρας μου, ο θείος μου, η θεία μου, η γιαγιά μου και κάποιοι άλλοι συγγενείς σκέφτηκα ότι ο Θεός που είναι σοφός έκρινε ότι ήταν η πιο κατάλληλη στιγμή για να τους πάρει κοντά του. Μου λείπουν και πονάω και κλαίω όταν τους θυμάμαι αλλά προσεύχομαι για την ανάπαυση των ψυχών τους.

Όταν το σπίτι μου έπεσε με το μεγάλο σεισμό, λυπήθηκα αλλά ο Θεός μας βοήθησε και φτιάξαμε καινούριο.

Όταν αντιμετώπισα οικονομικές δυσκολίες και ανεργία, αυτό με βοήθησε να μάθω να κάνω καλή οικονομική διαχείριση και να είμαι ευτυχισμένη με τα όσα έχω χωρίς να στενοχωριέμαι για τα όσα δεν έχω.

Όταν αντιμετώπισα συναισθηματικές απογοητεύσεις, αυτό με βοήθησε να αποκτήσω εμπειρίες και να καταλάβω τα λάθη μου ώστε να μην τα ξανακάνω.

Όταν αντιμετώπισα προβλήματα υγείας τότε κατάλαβα καλύτερα τους συνανθρώπους μου που υποφέρουν, τότε εξασκήθηκα περισσότερο στην υπομονή.

Πιστεύω πως όσο εμπιστευόμαστε το Θεό και δεχόμαστε με ευγνωμοσύνη τα δυσάρεστα που επιτρέπει είτε για παιδαγωγία είτε για την απόκτηση αρετών, τόσο πλησιάζουμε πιο κοντά στο Θεό και του μοιάζουμε στην αγάπη.

Αν με βρουν κι άλλες δυστυχίες και πάλι θα σκεφτώ το Θεό με αγάπη και ευγνωμοσύνη. Γιατί και ο Χριστός και η Παναγία πόνεσαν τόσο πολύ που δε νομίζω να πόνεσε ούτε να πονέσει κανένας άλλος άνθρωπος. Άρα εγώ με τις τόσες ελλείψεις και πάθη και αμαρτίες πρέπει να πονέσω για να βρω τον εαυτό μου καθαρό και ενάρετο μπροστά στο Θεό.

Elenitheof.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

No Response to "Αν με βρουν κι άλλες δυστυχίες και πάλι θα σκεφτώ το Θεό"

Δημοσίευση σχολίου

Αν θέλετε να κατεβάσετε άρθρα στην ιστοσελίδα σας ή στο blog σας αντιγράψτε τον παρακάτω κώδικα και επικολήστε τον σε έvα σημείο της σελίδας σας.






ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ
Πηγή: ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ















Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας γιά να δημοσιεύσουμε ένα άρθρο σας , ή να διαφημιστείτε δωρεάν στα 125X125 banner μας στείλτε μας e-mail

"Τυχαία ανάρτηση"

ΜΠΟΡΕΙΣ να αντιγράψεις ό,τι θες από αυτή την σελίδα χωρίς άδεια. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να αντιγράψεις τίποτα χωρίς να αναφέρεις την πηγή προέλευσης

Ratings and Recommendations by outbrain

«Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἐλέησόν με»

Έχοντας ένα κομποσκοίνι στον καρπό, μπορεί κάποιος σε οποιοδήποτε σημείο βρίσκετε να το χρησιμοποιήσει για την προσευχή
Πρέπει να μας γίνει συνείδησις ότι η προσευχή στο όνομα του Ιησού Χριστού είναι το πάν.
Ευχή στο σπίτι λοιπόν.
Ευχή στη δουλειά,
ευχή στο δρόμο,
ευχή στο αυτοκίνητο,
ευχή παντού και πάντοτε,

και ο Θεός της ειρήνης, του ελέους, της μακροθυμίας και της αγάπης,
θα είναι πάντοτε μαζί μας,
και μέσα στις καρδιές μας,
και τώρα, και εις τους αιώνας των αιώνων,

Αμήν.



agioritiko vima - Forum

Join Facebook to start connecting

Διαβάστε στο koympi

«Αποφθέγματα»

 

Copyright © † ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ. All rights reserved | powered by Blogger

Blogger template By Bloggertrics