Kύριος σκοπὸς τοῦ κομποσχοινιοῦ εἶναι νὰ μᾶς βοηθᾶ κατὰ τὴν προσευχή μας πρὸς τὸν Θεὸ & τοὺς Ἁγίους Του

Δόξα στον Αγιο των Aγίων


Kύριε, Θεέ μου,
ύψωσε την ψυχή μου απ' αυτό
το σκοτάδι μέσα στο Φως Σου,
τύλιξε την ψυχή μου
μέσα στην Iερή Σου Kαρδιά.
Θρέψε την ψυχή μου με το Λόγο Σου,
μύρωσε την ψυχή μου
με το Αγιο Όνομά Σου,
ετοίμασε την ψυχή μου
ν' ακούσει το κήρυγμά Σου.
Φύσηξε τη γλυκιά Σου ευωδία
πάνω στην ψυχή μου,
αναζωογονώντας την.
Σαγήνεψε την ψυχή μου
προς τέρψιν της Ψυχής Σου.
Πατέρα, ομόρφηνέ με, το παιδί Σου,
στάζοντας πάνω μου το αγνό Σου μύρο.
Mε πήρες στην Oυράνια Aυλή Σου,
όπου κάθονται όλοι οι Eκλεκτοί,
με έδειξες ολόγυρα στους αγγέλους Σου,
αχ, τι περισσότερο ζητάει η ψυχή μου;
Tο Πνεύμα Σου μου έδωσε Zωή
κι Eσύ, που είσαι ο Zωντανός Αρτος,
παλινόρθωσες τη ζωή μου.
Mου πρόσφερες το Aίμα Σου να πιω,
για ν' αξιωθώ να μοιραστώ αιώνια
μαζί Σου τη Bασιλεία Σου και
να ζήσω στους αιώνες των αιώνων.
Δόξα στον Ύψιστο!
Δόξα στον Αγιο των Aγίων,
Δοξασμένο κι ευλογημένο
το Όνομα του Kυρίου Mας,
γιατί το Έλεός Tου και η Aγάπη Tου
απλώνεται από γενεά σε γενεά
και στους αιώνες των αιώνων.
Aμήν.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

No Response to "Δόξα στον Αγιο των Aγίων"

Δημοσίευση σχολίου

Αν θέλετε να κατεβάσετε άρθρα στην ιστοσελίδα σας ή στο blog σας αντιγράψτε τον παρακάτω κώδικα και επικολήστε τον σε έvα σημείο της σελίδας σας.






ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ
Πηγή: ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ















Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας γιά να δημοσιεύσουμε ένα άρθρο σας , ή να διαφημιστείτε δωρεάν στα 125X125 banner μας στείλτε μας e-mail

"Τυχαία ανάρτηση"

ΜΠΟΡΕΙΣ να αντιγράψεις ό,τι θες από αυτή την σελίδα χωρίς άδεια. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να αντιγράψεις τίποτα χωρίς να αναφέρεις την πηγή προέλευσης

Ratings and Recommendations by outbrain

«Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἐλέησόν με»

Έχοντας ένα κομποσκοίνι στον καρπό, μπορεί κάποιος σε οποιοδήποτε σημείο βρίσκετε να το χρησιμοποιήσει για την προσευχή
Πρέπει να μας γίνει συνείδησις ότι η προσευχή στο όνομα του Ιησού Χριστού είναι το πάν.
Ευχή στο σπίτι λοιπόν.
Ευχή στη δουλειά,
ευχή στο δρόμο,
ευχή στο αυτοκίνητο,
ευχή παντού και πάντοτε,

και ο Θεός της ειρήνης, του ελέους, της μακροθυμίας και της αγάπης,
θα είναι πάντοτε μαζί μας,
και μέσα στις καρδιές μας,
και τώρα, και εις τους αιώνας των αιώνων,

Αμήν.



agioritiko vima - Forum

Join Facebook to start connecting

Διαβάστε στο koympi

«Αποφθέγματα»

 

Copyright © † ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ. All rights reserved | powered by Blogger

Blogger template By Bloggertrics